Monday, June 21, 2010

马来人

Hey guys, if you're out there I just wanna say that I'll be using either chinese or english to blog depending on my mood :P Well I don't blog that much do I? Here goes:
今天在学校时,一群马来人又走过来烦我了,说我喜欢谁。那群马来人每天都在“八卦”人家的事,所以每当老师不教书时,他们就回去烦人了。我常常带小说去学校阅读,才管不了他们,可是怎知道我也会中他们的“招”。哼,读小说也会被他们将我是书虫,又说什么“不要再学班长考第一名”,我读书是因为我喜欢读书,不需要理由。我就假装听不到,他们看到不爽,就乱传谣言,说我暗恋我们班上第二名的女孩子,炸到!!!>.<' 。。。说真话,她成绩很不错,我跟他们这样讲,那些马来猪就加盐加醋,还问我要及时跟她告白!!真的很过分!!!现在我看他是讨厌我了。。。讨厌的马来人!!很欠扁咯!!!

P.S. Writing in chineese is real hard.. wonderhow long can I keep it up.. Oh and  I blame someonefor this mess!

P.P.S. Typing in chinese makes me get the chinese "feel" back in my body xP

2 comments: